căutare personalizată

FeedBurner FeedCount

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Mai scriu la:

Fii un bun comunicator
Înscrieţi-vă la un curs de îmbunătăţire a comunicării. Aflaţi cum să fiți mai convingător şi atrăgător în modul în care prezentati, de ex., produsul dumneavoastră, şi în felul în care îl vindeți.
Succesul, în orice afacere, depinde de modul în care reacționează piaţa de produse si servicii, și pentru a face acest lucru în mod eficient e nevoie de bune abilitati de comunicare. Aceasta necesită, de asemenea, o strategie bine gândită şi o linie a povestirii cât mai convingătoare.
Căutaţi un ajutor profesionist în acest domeniu. Nu uitaţi de feng shui -de fiecare dată când te ridici pt. a vorbi, de fiecare dată când relaționezi cu un potential client, stai cu fata în directia ta sheng chi. În acest fel, vei fi în continua creştere, cu  sanse de succes.

Gândiește cu trei paşi înainte
În managementul de zi cu zi al afacerii dumneavoastră, fiți întotdeauna cu trei pași înainte. Anticiparea nu este numai cheia succesului, ea este, de asemenea, garanţia supravieţuirii. Fă-ti un obicei din a anticipa cerinţele clienţilor, creşterile de preţuri și aşa mai departe.
Veţi găsi că, în timp, obiceiul de a gândi înainte va deveni atât de adânc înrădăcinat încât devine o a doua natura. Acest lucru se numeşte experienţă.

Este Ok să fii imperfect
Oricare ar fi rezultatul a ceea ce faci, ai întotdeauna în vedere faptul că este imposibil să fii perfect. Evenimente şi rezultatele lucrează aproape exact așa cum intenţionaţi să fie. Uneori, rezultatele depăşesc aşteptările dumneavoastră, şi alteori, apar eșecuri.
Nu este necesar sa va mustrați pentru eşecurile ocazionale. Treceți mai departe. Amintiţi-vă că prin acceptarea imperfecţiunilor sunteți uman. Lucrul cel mai important, atunci când cazi, este să fii în măsură să te ridici din nou, de fiecare dată.

Păstrează lucrurile cât mai clare
Nu permiteți nimănui să vă încurce cu sugestii complicate, diluate sau sau să vă determine a fi negativ. Când vă păstraţi obiectivele concentrate şi clare, sarcinile devin simple, iar atunci când rămâneți pozitiv în aşteptările dumneavoastră, energiile voastre sunt mult mai puternice. Vestea buna despre păstrarea proceselor de gândire cât mai simple este ca acestea devin un  motor care te conduc, şi aceasta este cea mai bună modalitate de a vă valorifica chi-ul interior.

Identificaţi-vă sursele de venit
Atâţia oameni vin la mine cu idei de afaceri care îmi descriu viziunea si visele lor - şi ele alcătuiesc un tablou roz asupra modului în care vor înfiinţa afacerile şi totuşi, atunci când întreb care este sursa de venit, nu au răspuns. Amintiţi-vă că toate ideile sunt bune, dar foarte puţine au potenţialul de a fi de succes, pur şi simplu, deoarece sursa de venit nu a fost gandită. Atunci când o afacere nu poate genera surse proprii de venit, atunci nu este o afacere. Este pur şi simplu un proiect.
Afacerile viabile au întotdeauna capacitatea de a genera propria sursă de venituri şi a umple o nevoie de piaţă.

Optimismul
Secretul succesului constă în mod constant în bucurie şi păstrarea optimismului. Acest lucru necesită efort real, dar odată stăpânit, ea devine o abilitate, într-adevăr preţioasă. Bucură-te la fiecare triumf, dar, de asemenea, invata pentru a privi orice pas înapoi cu un zâmbet de acceptare - şi ca pe un semnal pentru a schimba cursul lucrurilor. Cand se intampla lucruri rele, poti să te simti de fapt, fericit că o bucată din karma rea s-a copt şi , prin urmare, s-a dizolvat. Si cand se intampla ceva bun, de asemenea, te bucuri, pentru că înseamnă că o karma bună s-a copt. Doar să vă amintiţi că a crea o karma mai bună înseamnă a face ceva frumos pentru cineva sau ceva, a dona către o organizaţie de caritate care merită.

Căutarea de pieţe
O afacere de succes poate fi construită pe aproape orice calificare, produs sau serviciu şi vândută pe aproape orice piaţă. Cheia este de a găsi piaţa sau pieţele, şi aceasta înseamnă a găsi noi modalităţi de a ajunge pe piaţă - fie prin intermediul reambalarii unui produs vechi, găsirea unui nou mod de promovare a unui serviciu sau generarea de noi nevoi în rândul consumatorilor din pieţe diferite. În trecut, multe întreprinderi de succes au fost construite doar pe baza de pieţe imperfecte şi informaţii imperfecte. Astazi, piata este foarte aproape perfectiune, într-adevăr. Fluxurile de informaţii din întreaga lume se știu aproape instantaneu prin satelit şi prin intermediul internetului. Aceasta este era comunicaţiei globale şi cei inteligenti vor folosi noile tehnologii pentru a merge la nivel mondial în căutarea de pieţe.

Poți fi un jucător de nişă
Dacă afacerea dvs. este construită în jurul pasiunii pentru un sport, un hobby, citește tot despre marketingul de nişă. Unele companii mari au fost construite în acest fel, prin concentrarea eforturilor de promovare îndreptate spre reviste de comerţ şi puncte de vânzare specifice. Afacerile de nişă sunt foarte concentrate pe o bază de clienţi specifică. O mulţime de afaceri pot veni spre tine de pe Internet.

Caută o nouă abordare la fiecare început de an
La începutul fiecărui an nou, ma uit la toate proiectele şi mă întreb ce abordare proaspătă pot aduce la ceea ce fac? Ce pot face pentru a vinde într-un mod mai atractiv?
Este procesul de gândire care îmi stimuleaza creativitatea.
Uită-te la tot ceea ce a apărut nou în cursul anului. idei inovatoare provin din tendinţe noi în culori, forme si materiale. Caută noi produse ultramoderne, invenţii şi cele mai noi strategii. Alege noile tendinţe şi  transformă-le pentru a se potrivi in lumea ta.
Amintiţi-vă că toate superstarurile de succes se reinventează constant, că toate numele de branduri de maşini trebuie să fie cu un pas înaintea competiţiei. Deci, pentru a rămâne în frunte, fii lider.

Followers

FeedBurner FeedCount

FEEDJIT Live Traffic Feed